Piggelintjejen

Känner mig inte överdrivet pigg och glad idag. Pappa ska iväg och klippa sig snart och jag känner verkligen för att göra något åt mitt stackars hår. Jag är egentligen ganska nöjd med det nu. Det enda jag vill göra är att färga det... Och det kan jag ju faktiskt göra själv. Jag har färgat mitt hår själv i massa år nu. Och det blir ju okej. Hade det blivit sååå fult hade jag ju slutat slösa pengar på att göra det hemma :)

Har suttit på pappas jobb idag och pluggat. Skrev Hästkunskapsuppgiften, och hade med migg papper som jag hittade för att kunna göra Cellen. Men tror ni inte att det är fel jääävla frågepapper då? Jo.....

Så den uppgiften får jag göra ikväll om jag har den dr hemma där jag (trodde jag) hittade den!

Istället ska jag nu sätta mig och ta reda lite på saker om vårat projektarbete! :)

Smell you later lövers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0