vi träffades liksom på chans

Okej, nu är jag då hemma igen från skolan en vecka. Stalltjänst med gulliga pånis och fina vänner. En stor besvikelse. Pappa är i Cypern.. För nära en alldeles för fin vän. Utan mig. Något otroligt vad det suger. Jag kan inte tänka på det utan att bli helt arg i magtrakten.

Så jag får istället tänka på att en annan fin vän skrev till mig idag!

jennyförfan. nu måste vi ses snart.

Kändes bra, jag saknar henne något galet. Så min humor i den tjejen. Vi är så lika fast så olika. Hon är grym. snartsnartsnartsnartsnartsnart...

Är så trött. Efter denna vecka finns det inget som kan göra så att jag inte sover gott inatt. Med tanke på att jag har pappas stora dubbelsäng för mig själv inatt också så är oddsen goda. Och ska köpa gofrukost på morgonen imorgon. Allt lutar åt att det blir ett långt bad efter en så galet ofräsch vecka och sen krypa ner i sängen med en film.

Lilla maoui som mockade med mig några dagar. Gullepluttan :)

Har hittat massa ny musik och gjort en kickass grym lista på spotify. Den måste ni ju såklart lyssna på så jag lägger såklart upp den till er här lövers!

besta

Den är mitt "right now" eftersom att jag vädigt snabbt lyssnar sönder bra musik. Tråkigt men sant. Men jag knarkar känslan av en riktigt bra låt. Även det bästa i dom lite sämre låtarna kan jag höra om och om och om igen.

Så lyssna lite på den vaaaa! Som jag gör.

Nu blir det nog bad och en bok.
När det blir kväll så finns det så många att sakna.

Godnatt..!

Jääni

Kommentarer
Postat av: wils

åh. knarkar också den känslan av en bra låt, så jävla härligt... synd sen när den lyssnats sönder bara :(



saknar dig!

2010-09-20 @ 22:36:22
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0