Blogg.se sög igår?

Bara jag som upplevde hur mycket blogg.se va dåligt igår? Mina inlägg kom inte upp. Dom låg och skräpade i utkast. Men nu kastade jag upp det av dom som inte var raderat av någon anledning.. (ett dygn för sent!)
Jag har just sett klart en otroligt fin film. Men jag måste nog se den både en och två gånger till för att få ut maximalt av den. Den innehåller massa vacker musik. Som verkligen är PRECIS vad jag behövde då jag är sån tjej som lyssnar på låtar medans dom är bra. Sedan tröttnar jag och byter!
Nu hade jag lite musiktorka. Behöver verkligen rensa i min lista så den blir bra.. Haha, så nu var det gjort! tog en sekund typ, och nu är listan hälften så lång, dubbelt så lång! HJÄLP vad bra låtar jag har nu..!
Så! eftersom att jag gillar att dela med mig av musik ska jag kasta upp min lista häääär!! :D
jamentjena
Slänger med en lite våraktig bild på mig och älskade lilla Pärlis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0