studenten nalkas

Något som börjar bli väldigt påtagligt är att studenten närmar sig med sjumilakliv. Aotch vad fort det går. Men allesammen. Alingsås närmar sig alltså i samma takt. OCH det gör mig så otroligt glad, nervös och lite pirrig. Jag flyttar ju liksom hemifrån ett år. Kan jag ju inte tro att jag skulle göra det redan nu..
19 år och ny hemadress.



Juste, Wilson, Jag skulle vilja be dig om en gräääj. Kan du göra en ny design till mig och header på all din lediga tid som jag antar att du inte har för du går i gymnasiet ;) men om du pallar? :)

Jaja, eftersom att jag är så snäll, söt och go så ska jag laga mat till min mamma och thomas! snäll jag är haha svår kycklingsallad ska jag koka ihop. hihi. alla tiders.

Så nu ska jag pinna och handla till det då. Men först blire byta om.nu har jag sovkläder på mig. Fast jag redan har vart ute idag och invigt mina nya mörkblå chinos. så fiina!

jag sönderlyssnar verkligen en låt just nu.. hehe. inte smart för jag dör vad bra den är. Då ska man inte sönderlyssna, men så funkar jag. Den bästa känslan för mig är typ när man lyssnar på en sådär RIKTIGT bra låt. Kicken av det är ju otrolig! så jag gör det. Fast man borde spara den lite. Istället lyssnar jag om om om om om igen.

http://www.youtube.com/watch?v=-dN8Ik-ONbo

SÅ GRYM! så nu ska den dunka i mina hörlurar hela vägen till ica och hela vägen heeem!

hejdå kära Wilson, för du är min enda läsare! <3 som det alltid har varit! vi måste ses!




Jääni

Kommentarer
Postat av: wils

tjaaaaaa det kan jag väl göra, om du bara säger hur du vill ha den o skickar bilder o skit till min mail ;) det kanske dröjer innan de blir klart hehehe men javisst!

ochochoch vet du? jag lyssnar också sönder megabra låtar som ger värsta kicken och jag hatar det.

OCHOCHOCH vet du? jag tycker också att vi ska ses. jag saknar dig kvinna. är du hemma på påsklovet måntro? <3

2011-03-05 @ 15:17:31
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: wils

[email protected] är min mail!



jaaaa det låter toppen! haha skansen är väl öppet året om eller är jag helt ute och cyklar nu?! pussssss pårej!

2011-03-05 @ 22:30:09
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0