Studentklänningsproblemas...

Alltså, att hitta den perfekta studentklänningen är verkligen svårt. Jag har hittills inte varit ute och verkligen superletat. Typ med mamma. Men det ska jag göra. Jag tänker mig något i stil med denna!



Söt, med en typ Kavaj till är min tanke. Denna från H&M förra året. Men vi får väl se hur det löser sig! Jag tycker inte att klänningen är det viktigaste med den dagen. Utan att ta studenten i sig är det viktiga, och att ha sina nära och kära omkring sig. Att gråta av lycka och kanske lite sorg för att man inte får vara 3HSam någe mer.

Men det gör inget. Det klarar vi alla. Jag tror på våran klass.

Till klänningen ska jag ha Kavaj och snigga skoor. Och sen måste jag väl ha lite armband och halsband. Haha, jag som aldrig bär smycken alls!

Jag kan klara armband. Det kan vara snyggt. Men annars har jag inte smycken.

Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0