Ändrade planer

Blev kanske inte fredagen som jag hade trott. I sista ilfartssekund bestämdes det att jag inte gick följa med på träningen utan istället fick jag kratta ridhus och ha hand om fredagsbarnen.

Helt klart ett nerköp.

Men träningen hade tydligen gått bra och dom var iväg nu på morgonen också och då hade det också gått jättebra! Ska bli kul att se imorgon på Lennart Linderlöw-träningen!

Igårkväll hade vi också första delen av gröntkortkursen. Det känns som om vi kommer klara det bra jag och Frida. Fast vi är sugiga otävlande ungar från Ågesta ;)

På kvällen åt vi trevlig middag med hela familjen och två gäster! Riktigt trevligt! Jag va svintrött så skrattade mest bort mig hela tiden. Aja. Det underhåller ju andra såatteeeee

Ubbe igår efter att vi packat bussen och fixat klart han inför träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0