90210



Kollade på 90210 nyss, jag älskar det. pusseluss. och kunde inte inte lägga upp en bild på Silver, favoritkaraktären i serien! hennes hår är gudomligt, hej jag vill ha det?! och hennes inställning till saker är klockren. haha. älskar serien som sagt.
nu ska jag se twilight :D de va fett länge sen och min pappa står och grillar en kycklingfilé till lilla mig. de va snelt av han tycker jag. fanny är på kolmården och pussar på vargar och har de bra. men vi i skolan måste stå ut med CHNYs jävla vredesutbrott. fan va arg jag blev på honom!
de va redovisningar, och vi typ va tystare än vi någonsin i våra liv har varit för han sa att man skulle de. sen typ fnissade nån av oss. han ba " ni ska knappt ANDAS" vi ba men WOW. chilla chny!
sen berättade nån att det fanns skalbaggar som va typ 20 cm långa och frida sa "euuw" typ tystare än vanlig samtalston. ni tror inte chny kollar på mig och "men skärp er!! vad ni håller på!!" Jag- " MEN VAR DET ENS JAG ELLER?!?!" "nej då så" fan va tjurig han va asså! sen nös jag, asså jag försökte verkligen att inte låta. så jag nös typ inåt. ni tror inte att han langar typ största HATBLICKEN. asså jag orkar inte!? vad fan ska jag göra. nysa liksom?! de kan man ju inte ba NEJ jag ska inte nysa.
nu fick jag avreagera mig lite på det oxå. de va ju trevligt. nu ska jag kolla på vackra fina älskvärda edward <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0