fucked up dröm?

asså gud, jag drömde så jävla galet inatt! lyssna på det här!

jag och fanny skulle gå på krogen, och jag får ju inte det, så jag va lite orolig att dom skulle kolla leg. (vilket dom säkerligen skulle, och de visste jag!) så stog vi och hade åst in våra grejer i ett skåp för att kunna gå och betala. de va typ största nycklarna först så visste vi inte var vi skulle ha dom och de va typ största problemet, sne var dom bara borta. (XD)
vi gick iaf till kassan för att betala, jag la fram en hundring som jag hade lånat av fanny och ba, (tänka: jobbigt de är att låna så mycket pengar av fanny) så kollar ALLA konstigt på mig. och jag ?. t
ydligen hade jag betalat FETT lite. så jag la fram mer och mer pengar tills de va tp över 500. och jag ba men fanny de är fett ovärt om jag ändå inte ens kommer in? hon tyckte tydligen inte de gjorde nåt. och jag fick en biljett typ ? XD aa, då kommer jag på att jag inte har nån legitimation med mig. (som att de spelar roll när jag inte kan visa den, för då kommer jag inte in) och vi va tydligen megapackade helt plötsligt, för jag kunde typ inte gå XD så såg vi typ massa ågestabarn stå och bli ratade av vakten, typ folk som va för små. jag ba fanny jag kommer ALDRIG komma in.
så tydligen försökte vi inte ens sen. vi hämtade aldrig våra saker i skåpen utan gick. ut gick vi och sen va vi typ utomlands, för ingen pratade vårat språk och vi hittade ingenstans! och sen va vi jagade och de va konstigt. och så måste jag ha vaknat, eller bytt dröm för slutet är fett luddigt, kommer inte ihåg mycket.

helt cp dröm!

sitter iaf nu och gör chnyarbete, fick just veta att jag fått 2300 eller nåt av maggan från förra terminens jobb :D woho!
alltid najs med pengar till sommaren!

Pusshäy


Kommentarer
Postat av: frida

varför ingen skola idag? :(

2009-04-20 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0