knäckt ägg!

red ägrim idag på ågesta! det var jäääätte kul! :)
han hade stått sen i tisdags, halt tror jag? och tja, eftersom att han är en örnare redan innan så kan ni ju gissa hur han ÖRNADE runt på framridning och framhoppning. men jag tyckte de va kul faktiskt! ovant att vara mig. för jag är ju lite hopprädd!
men ni har inte hört det bästa än! jag trillade av! haha :D de va faktiskt (tydligen) riiktigt snyggt. jag såg de ju, såklart inte , själv. men kakan förklarade!
jag hoppade först ett studs på två hinder, sen en brytsväng där de skulle vara 4 galoppsprång på ungefär dådå. och han tar fyra och jag tror att han ska hoppa av, och de tror nog han oxå först, men nej han slänger in ett halvt galoppsprång till och jag hoppade ju redan i princip. men jag inser mitt misstag och slår armarna runt halsen på honom. det är ingen liten kuse vi snackar om så de blir ett ganska biffigt språng. och jag hänger efter honom och håller BARA i mig med armarna. riktig jävla superman tydligen, eller kenny starfighter som kakan sa. hahaha. och när han landar, då dusar de till så jag tappar greppet och dör XD haha. de va JÄTTEKUL. och de första jag sa när jag reste mig upp "jag tror jag hoppade lite före" och tja. sen satt jag upp igen och hoppade en egen liten bana för att annars skulle vi inte hinna.
men jag är RIKTIGT jävla nöjd, trots en liten avramling. de är väl till att bli karlas tur att ramla av, jag och frida har ramlat av två gånger var nu! jag på simon på taffsnäs och nu ägget. frida på it på hoppning och Dell dressyr. så nu är de karlas tur! kämpa kompis.
nu har jag precis läst min klick med edward i och tävlat om att få åka till italien i två dagar och vara med i Neew moon!
hoppashoppashoppas! vinner typ aldrig sånt där (peppar peppar) men de vore så så så så så sjuukt kul att vinna!
åååh tänk att träffa rob?!
nej jenny. de är inte ok att ens tänka på de. bajs. vi får väl se hur de blir. lär väl få veta vinnaren 3 maj eller nåt. för sistatävlingsdag var 1. då är jag ens inte hemma. puss. då ör jag i rättvik. bajs igen.
har lite ont i högerbenet och vänsterfoten. men vafan. jag lever.
imorron blir det en heldag med fanny. ska gå och dusha nu och sen 90210 och sova. de blir älskvärt.


längsta inlägget i mitt liv, eller nej jag skojade ;)

Pusshäy

Kommentarer
Postat av: karlalala

hahha, jo tjena, min tur ;) jag kanske ramlar av tre ggr varje lektion, bara det att jag är för snabb för att uppfattas av det mänskliga ögat, så ingen ser mig :D:D

2009-04-24 @ 22:48:48
URL: http://karlastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0