stockholm i mitt <3 8)

ååååh, vad de är skänt att vara hemma!
hejdå kylan och all snö.
hej vårvärmen och fint väder!
jag drog såklart på mig fet förskylning i rättvik.
så kommer bli hemma sängliggandes imorron.
men skola på tisdag med alla pals och ridning!
imorron blire lite längre inlägg med updates på vad som hände.
i landet långt bort.
FANNY!
jag har great idé om inte du har annat!
räda mig från en rutten valborg mkay? XD
om du vill parta och fakka så blir jag ensa och ledsen i RÄTTVIK.
jag tycker du kan följa mig dit ist! :D
varken johan eller isabell ska dit.
 men MIG av alla människor ska dom dra med sig igen!
 efter ynka två veckor hemma typ.
rädda mig nu kompis!

pusshäy

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är inte ensam med förkylningen så vi kan vara snoriga tillsammans imorgon :D <3

2009-04-13 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0