zachary david alexander efron <3

asssså!
jag är ett stort fan av zac efrons snygghet! och de är inte ok att snubben blir snyggare varje jävla gång man ser han! så jag och fanny var då och kollade på 17 again igår, efter km finalen. GRATTIS alla som de gick bra för!
asså jag älskar filmen! så fort den kommer ut hamnar den hemma hos mig. :) och så fort zac kommer till stockholm nästa gång kommer jag till honom. de blir fint, förutbestämt fint öde.
idag jobbade vi, de va slitigt att gå upp, men de är de alltid halv 6. men sen va vi snabba och duktiga!

sitter hemma nu ska handla med pappa snart och sen städa hos mamma slitig dag!
men för alla som vill så här kommer en härlig video på fina efron!



älskar honom för att han helt oberoende sitter och äter och grejer, han är så fin <3

Pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0