gårdagen

Igår kom fanny hem igen från sin lilla Göteborgsvisit!

Hon flyttar iaf inte till götet (egoistisk som jag är så är jag såklart glad att hon inte flyttade. Men eftersom att det inte funkat så bra så.. aja, läs på hennes blogg)

Så jag mötte henne i centralen 12.52 när hennes tåg kom in. Hade vart där ett tag för att hinna hitta henne, men de va ju inte så kompliserat kan jag inte påstå. Sen köpte vi kyckling curry macka på Pressbyrån och jag köpte en bok/tidning om Michael Jackson. Jag har gått och tänkt på att köpa den men aldrig riktigt kommit mig för att göra det. Men nu är den min. Jag insåg att det var värt det om man säger så. Man vet inte hur länge dom säljer sånt.


Nyhittad låt av The King of Pop
History - Michael Jackson

Sn gav vi oss iväg till stallet. Fanny skulle rida och det var första öppna dagen. Fanny skulle ha Biztro. Första gången han gick sen operationen och ja, de gick fint :) Jag hann bli nersmetad med bajs av Jocke den lille jäveln och bli trampad på foten av samma jävel , (tro nu inte att detta är en HÄST, nej, det är en vuxen människa som borde veta bättre! ) Mini red en ny liten en som heter Oliver :) han var så sjukt söt!



en mycket säxi bild på mig och fanny från 07, bara två år? XD FY!

Sen gav jag mig hem för att få reda på att jobb väntar mig fyra dagar framöver! Jag ska jobba på mammas jobb 4 dagar i den här veckan, får 70-75 kr /timmen och har räknat ut att detta blir ca 350-375 per dag! många pengar! :D woho!

så imorron ska jag gå dubbelt med en kille ochse vad jag ska göra, sen på torsdag ska jag gå dubbelt och göra och en ska kolla på mig så jag gör rätt. sen i helgen ska jga jobba helt själv! nervöst som fan för mamma har berättat att dom kommer kolla på mig extra mycket för att mamma är värsta chefen där :S NERVIGT

aja! pengar är pengar och för dom jag får ska jag klippa mig tror jag, om inte jag kan övertala mamma att betala det till mig (a) nu ska jag se klartpå Benjamin Button. Den är inte så bra hittills. nej.

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0