gudarna måste vara tokiga

jag sitter i soffan och kollar på film med pappa. den är otroligt B men det är ok. faktiskt ganska kul. Den heter Gudarna måste vara tokiga. handlar om en vild negerfamilj i öknen (inget illa menat. men jag kände att vad säger man då? en ociviliserad, mörkhyad familj? ni vet att jag inte är rasist.)  som har hittat en colflaska och blir osams och så ska en snubbe gå till världens ände och kasta ut den XD helt sjukt!



iaf, pappa cyklar (träningscykel) och jag har precis ätit en ica sallad. vi var och handlade mat så ja. då köpte jag en sallad. den va god. kyckling och bulgur.

tyvärr för er så kommer ett inlägg med 3 askul filmer på michael sen. haha hittade dom i när jag satt på pappas data tidigare. nu sitter jag på min :)

i <3 min data!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0