Hemma igen, efter kul kväll med mini!

Dagen började som sagt med flaten och bättra på den sugiga brännan, hehe. så går det när solen vägrar. nåväl!

Jag och mini började kvällen med sandys och jag tog hennes sandys virginity! woho! nu är hon vuxen! :D de va sjukt gott och vi älskade det. sen började vi röra oss till biografen för att bioa oss. efter att ha pratat massa skit hehe (a)

Sen blev det bio! vi såg sommaren med göran o och den var K-L-O-C-K-R-E-N!! Vi garvade och kissade nästan på oss, fast det var nog mest pga av att vi var kissnödiga när vi satte oss i biosalongen och sen drack 712tusen liten läsk XD haha då blir man lite smått kissenödig!  "men stoppa den i en påse?!"

iaf hem till mini styrde vi stegen för att hämta massa fina saker som hon ville ha med när hon ska bada imorron. på tunnelbanan förbi mig så går det på en ganska äcklig snubbe, sätter sig vid oss och ser förvirrad ut. HAn frågar mini nåt. jag pratar med fanny i tele.

Killen- "fgbfarstabgahjdstrandbhd"
Mini- mmmmmmmmm *se förvirrad ut*
K- *le*

Jag lägger på.

Jag- Vad sa du? (till killen)
Killen- Va det här skärmarbrink?
J- Ja?
K- Är nästa blåsut?
J- eeh..ja?
K- gracia amigo!!
J- si!
K- HABLAS ESPAÑOL?!!?
J- hehehehehe


efter en liten stund ska jag prata med mini, då avbryter han mig och typ skriker konstiga saker? XD

Killen reser sig upp och kramar mig, jag vänder huvudet lite bort och får helt plötsligt en jättesmaskig puss på kinden!! han vänder sig om och tänker gå men kommer på att mini inte vill bli försummad, så hon får sig oxå en smaskig en på kinden!

Killen- CIAO CIAO!!
Jag- tjao tjao!


haha det var en kul upplevelse, haha så gör man i hans spanienland, men inte i vårt sverige ;)

sen ehmma hos mini försökte vi fixa på datan, men nej nej den fuckade sönder. jag lånade lite böcker och ansiktsvatten av henne sen åkte vi igen.
nu är vi här och kollar lite på datan, jag bloggar och lyssnar på MJ. mini lyssnar på KRunis i min tele ;) hon är nyblivet fan efter gårdagens allsång!

aja, ni får en smarrig bild på mini från sist hon var hos mig eller om det är några gånger sen, iaf den är vacker!



ni ska även få en underbar låt av underbara MJ (a)



Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0