inga kommentarer

hehe, känner att det har varit lite bloggtorka på senaste...synd.

i veckan har skolan kommit igång lite mer på riktigt och vi har haft lite läxor och ganska många nya ämnen faktiskt! jag red Leo på skolan på onsdagen och vi gjorde typ NADA. det var en riktigt ovärd lektion..
samma dag fick jag veta att fanny har blivit sämre i ögonen under sommaren...fan men att hon får en sista chans. det känns ju bra iaf.

vi hade skolfoto oxå! hade litet tema. "klassens" sen hade alla varsin lapp med vad dom var. jag var "twilight nörd" XD otippat jajaja!

Det värda att veta om helgen är väl att den har varit ågesta ågesta ågesta :) i fredags red jag så då var jag där. vi hade sitsträning och jag hade ägrim. Det hade börjat en ny i vårna grupp...EN PRINS! haha! prins charming i våran grupp! woho!

Sen lördag så var jag i stallet med mini fför hon red. så jag förbarmade mig över norton för att han var så förjävligt smutsig. när jag var klar glänste han och var söt. (detta medans mini red ut...suck!) jag hann även dela en banan med coiette. haha. mycket social. blev utskälld av maggan oxå för att jag inte gjorde fel. NÅVÄL!

sen åkte jag med fanny hem på ärkemiddag och det var gott! (trots det mystiska lammet) pratade med hela(nästan, - lina och anders och unge) edenborgfamiljen och hade det najs. sen såg vi män som hataar kvinnor. hade typ glömt bort hur bra den är men sanningen är att den är grym. och att jag typ tredan har sett den men ändå blir förvånad vem dödaren är! XD haha.

och idag jobbade fanny så trogen kompis som jag är följde jag med henne :)

nu har vi just sett första sagan om ringen filmen och ska ner och se nästan nu! jag är faktiskt taggad! hör och häpna folk!

Jenny Högström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0