kanske uppbokad helg :D

ÅÅÅH!

mamma ringde nyss och berättade att jag kanske ska vara barnvakt från lördag kväll till måndag morgon. de vore ju så himla kul! Emelie, som är daniel och andreas unge ska jag kanske ta hand om! dom ska på madonna i GBG. hon är sjukt söt och vi skulle kunna ha mycket kul! men det enda problemet är att jag inte har vart så mycket med henne. jag vet liksom inte hur man ska göra och så! det kan ju såklart bli problem. men jag ska vara med dom nån dag och testa!

och juste! wils om du läser, det kan bli problem med lek för oss. antingen att vi gör det på onsdag torsdag eller fredag isf! för imoron ska jag shoppa med lars ju! men jag smsar/ringer dig!

iaf! det var de jag skulle berätta. mamma kommer snart och hämtar miog. och jag ska packa och raka benen innan dess!

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: wils

kan inte imorgon iaf :) ska på allsång på skansen! hahahahahhh.

onsd/tors/fre kan jag säkert! beror på när jag ska åka till min kompis landställe, men skulle tro att det blir nästa vecka som jag åker dit så! <3

2009-08-03 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0