lektid och bus

jag var nyss inne hos emelie mitt över som jag pratade om i tidigare inlägg. hon var busig och jag åt med dom sen lekte vi en stund. vi ska leka igen på onsdag och jag tror det blir passning i helgen. både hund och barn verkar det som. det blir kul. jag är taggad!

innan dess hämtade mamma mig hos pappa för att jag ville det! hehe. 
jag sminkade mig för första gången på FÖR länge :) och sen åkte vi till cikla för att köpa FESK! jag köpte två grodor, ett stim med zebrafiskar och två platys, :D de va askul! ska lägga upp bild om en sek!

ÅH! eftersom att jag inte kan med thomas dator (mac) som jag sitter på nu så blir bilderna senare! hehe :P

nu ska jag se blue water high! 

imorron blire SHOPPING!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0