long long time ago!

inser att det var länge sen jag skrev! har varit mycket med två dagar jobb och sen fanny och wils och ridning, imorron efer jobbet blire låångt inlägg. nu blir det bara film på en låt som jag nästan dör av gråt varje gång jag hör.



tänker bara på minnesstunden för honom när jermanie (hans bror) sjöng den med gråten inte bara i halsen, utan överallt. väldigt fint...




väldigt väldigt bra text i låten. mycket att stötta sig på i jobbiga tider.

nu ska jag sova s jag orkar laga mat och diska till alla tanter och gubbar imorron!

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: idacenterlid

jag sätter i löshåret med clips som man sätter in under håret.. svårt att förklara men lätt att sätta i ;)

2009-08-15 @ 11:27:21
URL: http://ttypida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0