michael jackson i rutan och öronen!

ser ut som ett väldigt fult barn just nu i bara bikini och shorts och hår som har badat i tofs samt lila solbrillor på skallen. mumma i say! men synd. har MJ DVDn i tvn så jag har hans musik i hela lägenheten och ser han dansa kungligt härifrån thomas data i vardagsrummet! helt perfekt asså :)


inte för att det är flaten på bilden, utan Zakynthos. men jag tycker om den!

det blev lite ändrade planer idag med tanke på att jag skulle ha varit med emelie som jag skulle ha passat i helgen, men så blev de inte nu för nu hade dom ångrat sig angående madonna och nej dom hade inte råd hennes pappor. så jag ska inte passa henne men vi ska träffas i helgen iaf. :) 
så ist!
har jag just varit i flaten och solat och badat i ca 3 timmar. nu är jag nyss hemkommen pch väntar på att mini snart ska komma för vi ska på bio sen. Sommaren med göran. de ska bli askul! vi frågade wils men hon dissade oss så vi ska leka med henne i nästa vecka ist! så lätt kommer hon inte undan!

aja, jag ska så mer på MJ och sen ska jag snart duscha oxå :) 

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0