nybäddad säng!

har precis bäddat nytt i sängen och jag älskar att sova första natten i nya lakan :)
sitter med datan i knäet och har precis skördat och sått mitt farmville på FB. haha. inte ok men sant!

nu ska jag snart sova, om jag kommer till ro snart. är ju firtfarande inne i vanliga rutiner i have to say! sommarrutinerna sitter i. även fast vi idag hade våran första dag som 2HSam! hör och häpna, snart tar jag studeneten typ! de känns som om det kommer gå för fort och itne vara ok! XD men men, den dagen den sorgen!

har sugigt på att uppdatera både här och minite hemliga. den lite hemliga ska uppdateras imorron med ett ämne som heter duga! aja, ni ska jag göra ett försök at sova, annars läser jag ett kapitel i min bok.



moonwalk av Michael jackson

ska kolla mejlen oxå. sen sover jag! ska upp i ottan imorron 6!!!!! inte ok inte ok!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0