överlycka!

Jag såg just det bästa på länge! :D:D

Inte nog med att jag vet att twilightgänget är i vancouver och spelar in eclipse och att neew moon kommer om några månader!

MEN även DVDn som skulle släppas om michael jacksons sista konsert, "this is it" som skulle vara ca 50 st i London, kommer på bio den 30nde october! vet ni hur snart det är?! jag är lyckig. jag har verkligen hoppats på att det skulle ens bli av och helt plötsligt ser jag att den redan är klar, godkänd och har ett releasdatum? YES!

(http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=149128725) - artikel



Bild: Från en av repetitionerna till konserten "This is it"

( lite mycket michael jackson nu kanske, ledsen, men det händer så mycket om och med honom nu.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0