papitime

hade liten ensamtid i eftermiddag med papi of mine. Vi var i flaten och solade lite. jag läste och han chillade mest. men sen åkte jag hem och åt pizza med familjen.

de va gott, men blev ändå en jobbig middag eftersom at´t en viss person inte kan uppföra sig som vanligt folk. svårt att ta folk på allvar när dom med sträng röst försöker lära sina barn saker och sen gör samma sak mot barnen i fråga.
sen förösker jag berätta en grej för henne, då vänder hon sig om och säger "jenny, JAG ORKAR inte!"
nehepp. kul. tack. så nu fick man bli älskad av sin mama oxå.

aja, nu har ni hört nog. jag ska redigera lite bilder i min nya photoshop och försöka lägga upp lite på FB.

juste! jag vann för första gången på skraplott. 25 kronor.

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0