reunion med tovis!

Jag och tovisen hängde igårkväll, det var riktigt najs! tove är min lilla buskompis! :D jag sitter nu och kollar igenom dom få bilder vi tog igår. jag hade förväntat mig fler men vi kom på att vi hade massa att prata om! så jag såg till att fota lite men de blev inte kvällens viktigaste!

sen såg vi såklart den nya filmen brüno! den var ju typ det sjukaste i hela världen (dock har jag inte sett borat) men fy fan va sjuk den var! hahhaha. men vi älskade den. den var helt klart våran humor! hahah. jag dör i garv bara jag täker på den! därför ska ni få ett smakprov på hans sjukhet!



hahhaha. ja brünos charity song! han sjunger att han är en fredsduva! XD hahah. i <3 him!

Ni ska få några bilder från dagen oxå! :D

   


Som ni kanske ser på bilderna har tove en aldeles UNDERBAR hårfärg!! därför fotade jag den oxå. för att kunna visa den!



Är det inte sjukt snyggt? jag an bara säga att jag älskade det!! fint som fan tovisen!

ja, sen gav jag mig hemåt och fick veta att fanny ine fyttar till götet! Jag blev glad för min skull (egoist som jag är) men för hennes skull vet jag inte. men a. hon får berätta i sin blogg sen Fannyfiction.blogg.se.

nu ska jag fixa det sista för att sen möta den lilla mojen i centralen när hennes tåg anländer. (om jag hittar henne?! )

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: Bondebrud

HAHAHAHAHAHAHA, men älskar sönder ju! :D bilderna är feting coola. Not. HAha, och han från Rosing! :O Jag lovar att han älskade sönder oss!! Hahaha. och filmen var typ hur jävla skoj som helst ju :D

2009-08-14 @ 11:23:45
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0