SHOPPING

Dags att stida upp för en heldag av shopping! de är alltid lika trevligt att gå upp tidigt (känn ironin) men när det är shopping på shemat är det inte allt för svårt att kasta benen över kanten och resa sig! mitt hår ser för överjävligt ut. inte ök helt enkelt. men jag skulle ändå duscha så synd synd.

tänkte skriva en lista vad jag ska köpa och så och sen får vi se vad jag kommer hem med (a)

Budgeten är 2500 kr.

* Baslinnen Gina ca 2 st
* Converse skor
* Leggings
* Filmer/skivor/böcker om Michael Jackson
* Björn Borg trososr
* Loreal exklusiv repair spray


Det är alltså mina bestämda saker, resten är upp till förvåning (eller nåt? XD)

nu ska jag göra mig iordning, och fixa musiken som jag la in i bloggen igår!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0