skolan är mitt hem. eller?

ja man skulle ju kunna tro att jag nu fr tiden bor i skolan, för jag är i princip här oftare än jag är hemma!

Jag och fanny hade världens sagan om ringen maraton igår och hade jag inte haft skola idag hade vi sett alla filmer på en dag! någon gång fanny, då ska vi göra det! :D jag är taggad ju för fan!

men jag går ju i skolan så imorse gick jag upp och duschade medans fanny sov som en sten.  jag tyckte att hon skulle gå upp men får höra "klockan är inte 8 än!" *vänder på sig* så jag gick och gjorde frulle.

nu sitter jag här i skolan och har just ätit äcklellunch och fixat min farmville. aja, det är bara tusen lektioner kvar.! sen blir det stallet eller hem. fortfarande inte helt bestämmt. aja. det löser sig snart! jag är lite trött idag känner jag. typ ont i nacken? whats up med det? aja.

ni får en fin fin fin bild på mig och tove för att vi sitter och lodar vid datan nu!



Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0