sol och bad på schemat

Daniel våran granne smsade nyss och frågade om jag skulle med honom och anders och deras kids och bada, och eftersom att jag ändå skulle ha stuckit ut så visst liksom! kul att träffa dom :D 

i förrgår sa jag att "den här sommaren är typ den första som jag inte har bränt mig nån gång!" *peppar peppar* 
men tror ni inte att jag lyckas bränna mig igår eller? dock en ytte pytte bränna som har lagt sig under natten, men ändå! jag kommer typ få hudcancer och bli vit och skallig som MJ XD



har en liten låt på hjärnan, så jag tänker föra den vidare in i era små skallar! 

men vi ska ge oss iväg vid 10 så jag måste packa ihop lite kakor och vatten och badkläder innan dess :) men ha en bra dag i det för tillfället bra vädret my darlings! 

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: mini

mysigt, jag vill oxå ha kakor,

2009-08-08 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0