söndag+måndag

jobbade på ågesta igår första gången för terminen! känns bra som satan, bygger och donar gör dom, nu syns inte så mycket men det kommer väl. väldigt chill att jobba nu när hästarna står ute på natten. jag vandrade i ridhuset med charina och sen gick jag på asfaltvägen utanför med pärlan. fina pånin. 


min påni. jag får inte till hur man snurrar den dock? haha thomas data suger apa ibland...

idag hade jag ställt klickan på kanske...9 men gissa när jag vaknade? halv 7... tröttsam tjej! har michael jackson dvdn på i bakgrunden nu och lyssnar/tittar på kungen. just nu spelas human nature! en av dom bättre på den här skivan då. älskar texten, melodin och dansen! 

four walls can´t hold me tonight.
if this town is just an apple.
then let me take a bite.


väntar på att höra ifrån tove som kanske ska komma och duscha hois mig :) hoppas hon gör det, annars kanske hon inte kommer till skolan :(

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Haha, ja jag ska försöka slänga ihop en liten videoblogg så snart som möjligt!! ;D Men kul att du gillar dom!

2009-08-27 @ 20:58:54
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0