The wiz starring michael jackson

Fanny kommer snart hit, då ska vi se the notebook, någon som sett den? :)  sen ska vi till stallet, vi ska rida ut tillsammans! hur länge sen var det inte som det hände undrar jag bara?! :O men iaf, jag rider ist för fia och då ska vi rida :) KUL!

MEN!

jag ska precis sätta mig för att kolla på filmen The wiz som michael jackson faktiskt spelar en roll i :)
för er som vet lite om filmen så spelar han fågelskrämman och sjunger och dansar en hel del. en annan skådespelerska i filmen är Diana ross. inte helt otippat helt enkelt.

En sak ni (antagligen) inte visste!

Den gräsliga orange/vit randiga tröjan som han har i på sig i filmen sparade han och använde sig av senare i en av sina videor! det ni! :)

iaf, ni ska få ett litet klipp ur filmen!



Här ser man klart och tydligt den VACKRA tröjan, och han sjunger så ni fattar att det är han på riktigt ;) haha.

nu ska jag se movien! fanny kommer snart!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0