ändrade planer, som vanligt nu för tiden..

som rubriken säger, ändrade planer!

jag skulle ju ha köpt fiskar/fiskväxter och fixat lite idag. men eftersom att pappa frågade om jag ville gå på titanicutställningen på sjöhistoriska så gör jag nog det ist :) (om inte fanny blir arg då jag och hon pratat om att se den) men hon har inte hört av sig så antingen jobbar eller sover hon.

kanske fixar jag fiskfan ikväll, kanske. för pappa snackade om att han och johan ska till globen. och då kanske jag följer med och kollar deras fiskaffär!


nu ska jag gå och fixa klart mig. Har nya Monkitröjan på mig idag! jag vet, jag suger! jag ska lägga upp bilderna, jag ska..

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0