Photoshop

Håller på att redigera alla bilder från igår. Ni fick den oredigerade versionen :) stackars.

det är mer bilder än man trodde och det är ganska drygt och tråkigt. men fanny målarmästar sig med sin fader och jag skulle igentligen sitta ute och läsa men kom på att jag lika gärna kan göra det här. för det är tråkigare och vi ska ändå sola så fort hon är klar.
imorron ska johan och jag gå på harry potter. de blir kul :) jag och min lille brur.

jag ska återgå till redigeringen! ni får ett smakprov!



Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Haha okej :) men de är lite kul att de gick på internet i vintras och nu på tv :) haha



kram

2009-07-15 @ 10:24:44
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: ronja

Hejhej! jag har frågestund i min blogg..

Du får jättegärna vara med och ställa frågor.

Och så LOVAR jag att försöka fråga så ärlgit som möjligt, hihi :)

2009-07-15 @ 22:31:57
URL: http://disrespect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0