sommarväder..ohja.

jag känner att det inte direkt är sommar ute?

är det bara hemma hos mig som det regnar sönder och har gjort det i snart 16 timmar? jag hatar när det regnar såhär mycket när jag och fanny och kanske fia ska till stan? hallå? var är mitt sommarväder som gör mig brun och vacker? jag orkar inte mera regn! neeeej.
iaf, de blir säkert staden iaf, så fort fanny slutar vara en snippa och svarar på mina sms? hon är ett mojje. jag vet inte om hon jobbar eller sover. hon borde ju inte jobba med att måla ett hus i den här regnforsen? eller? :O jag kan inget om hus!?

första prioritet i staden är klänning till fanny och sommarskor till mig. det är dom saker som mest behövs. men sen tänker jag mig att jag ska köpa lite fina saker oxå. klänning? linnen? t-shirts? shorts?

nu ska jag ringa fanny.

hon har världens största nyhet! :D och jag älskar henne fölr att hon är duktig och gör det! men hon ska få berätta den själv. inte avslöja fanis secrets! :D ÅÅÅÅÅH vad kul för henne! jag kommer sakna dig..

iaf, nu ska fanny snart åka hemifrpn och komma hit till mig, så ska vi fixa oss och sen åka till stan, nu måste jag höra av mig till fia!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0