stockholm i mitt <3

ååååh vad jag hatar mig själv för att jag inte åkte och kollade på Magnus Uggla på allsången! DET är vad jag kallar gåshud! han är kung på allsången! iaf, jag fick se det på rutan. synd att jag missade det i verkligheten. skulle ju ha gått med fanny. men den lille jäveln dissade mig för ett hus. inte ok.
så ist för det åkte jag till mamma och ska spendera natten här. det är ju trevligt :) 

åt en glass med pappa johan och hans kompis danne förut. de va gott men jag va inte riktigt sådär glassugen som man kan bli ni vet. så de va en miss. 

annars har dagen varit grymt händelselös. jag skrev ett lååångt inlägg i min bloggspot om ansvar. jag vet att ni längtar efter att få läsa det när jag släpper ut den bloggen! :P var bara lugna. det kommer.

nu ska jag visa mamma MJs sista rehersal (stavning?)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0