långt inlägg! varning..!

jaha ja :)

nu blir det ett långt inlägg eftersom att jag inte har skrivit sen i...måndags tror jag (a) eller liknande iaf.
sen jag slutade skolan har jag typ inte chillat nånting :O men de är skönt. jag hatar att ha tråkigt!

i söndags är det enda jag itne har skrivit om middagen på ågesta :) de va faktiskt riktigt trevligt måste jag säga. vi åt lax,kyckling och potatis. lekte med ungarna, fast dom lekte mest med fanny (får jag säga pjuh?) för dom var ganska jötte jobbiga. tobbe spottade på fanny liksom? whats up med det? :O aja, krille blev typ aaas sur på honom. fast jag kan ju itne påstå att han skärpte sig. aja.. vi hade trevligt och sen sov jaghos fanny :)

i måndags så var jag och fanny med lina och matilda.. fannys syrra och systerdotter för er som inte vet. vi og det ganska lungt. lekte massa med finaste matilda :D som för den delen är världens skönaste unge! och sen kollade vi lite på harry pottsork för att sedan bege oss till stallet.
fanny skulle rida och hon red vera. hon var nöjd och det så väldigt bra ut måste jag säga :D

jag sov hemma och städade och tog det ganska lungt på tisdagen. flyttade till mamma och såg på film men lille brur. onsdag.. jag vaknade 45 minuter efter klockan och var MEGA TRÖTT. eeh varför?
iaf så skulle jag och fanny på minis skolavslutning. eftersom att jag inte hade några kläder hos mamma fick det bli VÄRLDENS mest spontana klädsel.. och sen ge sig av. jag mötte fanny och vi kollade på mini när hon dansade 2 gånger och de va sjukt bra! mini blev faktiskt "årets dansare" i sin klass sen oxå! duktiga mini!

imorron blir det till att plugga. japp ni läste rätt. plugga på sommarlovet. och ja. jag har lite uppgifter som ska in. typ djurkunskap uppsatsen och cellen. aja. de löser sig. sen får vi se om fia och mini ska till stallet och så. då kanske jag oxå åker.

fanny är ju i värmland nu (eeh var ligger det liksom? xp) jag kommer säkert dö innan hon kommer tillbaka. haha jag har fan inga andra vänner. haha jo de har jag ju. men ingen som fanny. hon kan an läsa mig som en öppen bok. helt sjukt. jag kan typ andas ut ett ord och hon förstår hela meningen som kommer komma efter och vet EXAKT vem jag pratar om. jag älskar det! vem pallar förklara alt man säger hela tiden? not me.

aja. hon kommer troligen hem på fredag iaf. och gör hon det, och vi kan få tag i lite folk så blir det grilltime hamma hos henne på lördag. de blir kul. jag längtar :D hoppas att hennes mor och far lyder vårat råd och håller sig på lite avstånd (a) de vore snelt av dom.

oj oj. låååång inlägg om typ ingenting. aja. blir bättre på att bli lite djup senare. idag orkar jag inte. ska typ,, kanske se 90210 innan jag sover. annars over jag nog på en gång. får se hur de blir. hatar min förskylning. fakk it.

Get ya head in the game - Zac efron

för att mini dansade till den idag :D



jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0