08-06-05

"jag går hela tiden runt och hoppas att det ska vara annorlunda. och jag försöker at inte börja bråka med ******. jag verkligen håller allt inom mig. jag går runt och försöker att inte kolla på hennes bakgrund till telefonen. jag förösker att inte lyssna allt för väl på vad hon säger. för då börjar jag nog gråta. de han och jag hade var en vänskp som jag inte kan förklara med ord. de va nåt helt jävla speciellt. och nu är det helt borta. borta för all framtid. han kommer aldrig mer tillbaka till mig. och jag kommer ändå alltid att stå här och vänta på honom. de vet jag att jag kommer. jag är så svag för honom. för oss. för mig och honom för vi. men vårat vi finns inte och de gör så ont! "

det gör fortfarande så ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0