Äntligen hemma!

Äntligen hemma är verkligen sant! Efter en hel långhelg i rättvik är jag äntligen tillbaka i huvudstaden! Fina vackra tunnelbanan och buss och Fanny! På väg till henne i Skogås nu. Ska sova där. Behöver sociala människor som inte är min familj. Idag har jag haft huvudet under golvet i stugan. De luktade unket som fan. Men va rätt kul. Sen städade jag som fan för att hjälpa min familj att hinna hem till ponnysläppet på Ågesta. Men icke. Efter ett 'livet' stopp i sundbyberg på en timme kom vi äntligen hem typ 4. Men eftersom att jag inte fick åka för min mamma för hon är dum så tog det mig ytterligare en timme innan jag började Röra mig mot Skogås. Asså suck. Men nu iaf sitter jag på bussen. Och vi ska ha de bra. Äntligen stockholm! Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0