Arbetsmyror

Idag har vi kämpat som satan :o fy sjutton va vi har jobbat med herbret och flyttat ved och plankor. Helt galet vad vi har hållit på! Jag är dötrött och ska snart sova. Men ska först berätta lite mer. ;) jag vet att ni vill veta. Hästen som stod med min lilla dimma i hagen. Hon fölade idag! Så himla söt :) jag måste våga mig dit och hälsa på ägarna snart. Juste. Herbret. De hade varit helt tomt och dött i ett helt år. Och nu har vi fixat till lite. Inte en enda spindel hittade vi :o helt otroligt! Massa fler spindlar i storstugan. Blä! I johans säng till exempel. Blä! Sen har jag na thomas byggt ett helt nytt ställe för alla brädor och Skit. Med plåttak och stengolv. Vi slet som djur! Huggit ved har jag gjort oxå. Jag är grym. Riktig liten lantis är jag. Nog om det. Imorron ska vi till mora och shoppa! Helgens höjdpunkt. Jippie... Jääni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0