bad ridingday

skön skola idag, en liten pluttig lektion! de va djurkunskap. och vi har genomgång bara. typ repetition inför provet. jag har ett gammalt prov oxå tyligen att göra där. trodde dock att jag redan hade gjort de :o men aja. nu får jag göra det 28/5 sen. de blir bra.

sen åkte jag hem till mamma och typ hann inte göra nånting innan fanny kom och åt mig ur huset :o
snckade lite, packade inför ridning och rix fm. (dock lite ändrade planer senare)

åkte till stallet och var allmänt taggad på ridning. fast jag har ont i knäet idag oxå. men aja, vafan. värre har man ju mått! åker till stallet. ser mitt namn. ser min häst. faller död ner på marken. bajs. även kallad coiette.
bajs.

"jag tänker inte rida"
"jag tänker inte rida"
"jag TÄNKER inte rida"

jag red.
det gick FORT, dåligt mestadels. och jag dog.
fanny, sarah och tina sa att de gick bra. dom har fel.
jag grinade. lämnade över hästen till tina och vi åkte hem.

vi tänkte egentlige åka på rix fm ju, men efter mycket om och men hamnade vi hemma i soffan med en ben&jerry. smarre! nu har vi mojsat lite med datan ett tag men ska kolla en till film nu och typ somna till den. fanny sover typ nästan redan.
imorron blir det allmänt chill och sova ut ( JA tack) sen får vi se om jag sover hos fanny eller hemma. jobb på söndag ju. mormor kommer och hälsar på. vi träffas typ aldrig så vi ska fika lite. annars inget bestämmt egentligen.

dagens låt kommer här!
(jag sökte på "hej" på youtube, och tja. här är resultatet!)



hahahah! den är sjuk!

jääni

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaha jag döör, låten är inte bara lite konstig XD

Du ska inte säga att det gick dåligt när du red för det är inte sant! <3

2009-05-17 @ 12:47:06
Postat av: jäni

hahah den är verkligen sjuk! fanny fick mig att välja den. jag sökte på hej på youtube XD inteinteinte ok XD

jo de sög. coiette är verklgien så jävla konstig!<3

2009-05-18 @ 10:37:23
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0