BIBLIOTEKET :D

vem sitter i bibblan liksom?
jo jag!! vi väntar på att lilla marta ska komma och öppna upp kenneths godisshop :D yesyesyes:D  sen har vi kretslopp. förhoppningsvis får vi tillbaka dom finafina proven då och jag hade rätt på båda frågorna, när man ritade Kväve och fosfors kretslopp. heja mig. anwa kommer älska mig.

HAHAHA
alldeles nyss hör man karla bakom sig "DET ÄR EN GETIIIIING"
alla får panik och skriker och springer! hahah MANLIGA karla tar en tidning och ränker döda den. men första slaget missar och vi blir rädda. men sen lyckas hon och MANLIGA karla räddade dagen :D

i matsalen däremot. fast nej. jag orkar inte skriva nu. haha säger bara MYCKET salt ÄR bra för kroppen. man kan alltid skratta åt det!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0