blogglöst!

hej alla ledsna människor som saknar mig XD
alltså bara jag själv...
för de är bara jag som läser min blogg typ. och jag saknar faktiskt att skriva i den. så på hela dagen igår (ungefär) så skrev jag ingenting typ. jag tänkte ju faktiskt göra det imorron innan jag gick och la mig men så blev de ju inte riktigt.

igår iaf! studenten var så himla fin!

Jag och mini kom till berga typ klockan halv 2 och då gick vi och bytte om lite och fixade oss! sen gick vi och mötte upp fannys familj. träffade lilla august bebisen! åååh, vad söööt! sen gick vi och blev redo för att hitta fanny. hon smsade och var nervös. fannys mamma bad mig att jag skulle fota för jag kunde med kameran lite. så jag gjorde det. jag sprang iväg och fångade dom när dom kutade ut. sen ser jag en gråtande fanny komma emot mig och de blir världens mest gråtande och världens bästa kram! fan va vi kramades och fan va vi grät!

sen gick vi runt och fanny kramade alla och jag fotade henne. de blev nog ganska många fina bilder skulle jag gissa! väntar bara på att hon ska lägga ut bilder så jag kan sno några :) eller så åker jag till henne och lägger in! så kan de oxå gå. vi får väl se.

sen åkte fanny iväg i sin tuffa röda cabade mazda!

vi åkte hem och jag fikade med fannys family och mini åkte hem och hämtade present medans vi fikade. efter fikat började jaqg pynta massa utomhus!
de blev fint och allt blev bra!
sen började folk droppa in och vi åt gott, fannys mamma lagar världens godaste mat jajaja! sen efter massa mingel med trevliga folk och masssssssaaaa mat! så öppnades det paket. fanny fick inte öppna mitt när alla lyssnade. men sen fick hon läsa det. så ja. jag gick iväg och hon fick läsa själv. sen kommer hon och ba "DU FÅR INTE SKRIVA SÅ!" och så kramas vi och grinar och kramas och grinar (a) sen fick fannys mamma läsa och vi kramades och hon grinade. sen fick mini läsa och hon grinade och alla kramade henne XD haha. jag kan få folk att grina som små apor!
sen skulle fanny ut på krogen så jag ringde mamma. sen fick jag hålla i lilla minibebben august :D och så satt vi och pratade med angelina och joel tills mamma kom och så åkte jag hem.


det var allt som allt en väldigt fin kväll

imorse hade jag ens en gång inte ställt nån klocka :O vad fan var de liksom?
så tove väckte mig med ett sms, tur!

för de va ridning nu. jag hade svarten (skratta inte nu) jag ramlade av... XD
fanny gjorde nåt cp och typ gick omkull framför oss. och vi tvärnitade i galopp i lätt sits. så ja jag ramlade av. och ja mina knän dog. spec mitt högra som är jättecp nu och jag dör!

aj..

jääni

Kommentarer
Postat av: Fanny

Världens bästa Jenny som fotade finaste bilderna och gjorde dagen till helt världens underbaraste!! <3 jaa, jag grinade som en jävel, och de va så rätt! Ring mig hem! <3 NU!

2009-05-14 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0