blonds have more fun

jag funderar på om jag ska blondera mig igen!

jag gillade att vara blond och känner att jag vill göra en förändring.

1. mitt hår behöver färgas frågan är hur?
2. Jag är trött på mitt hår
3. jag vill sätta i löshår!

jag håller ju på att spara ut mitt hår. men varför inte hjälpa mitt stackars hår lite och sätta in löshår? så länge det sitter snyggt och är samma färg så ska de ju fan funka?jag har aldrig haft. men har sett folk med så fuult och så fint löshår oxå! och jag vill vill vill!

juste! 26/5 tror jag det var! så ska pappa köra rally/racing med persbrandts kartis! och gissa vem som säkert oxå kommer vara där då? jo persbrandt såklart! och gissa vilka mer som kommer vara där då oxå? jo JEnny och Fanny :D tack pappa för att du känner mikael persbrandt! XD
för han är cool ochjag vill träffa honom som fan. han är ju gunvald liksom?
och "jag dödade din fågel!" XD

aja. nu ska jag plugga. svenskaprov snart.
allmänt humör just nu.. långt ner i botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0