borde leka städtant. men nej.

johan och jag var ju som sagt i farsta och ja, när jag är med johan i farsta så köper han saker. för han behöver mina råd för att bli en snygging! Killar med syrror ÄR charmigare och bättre!

sen hem och äta god mat och lite glass efter.

sen satte jag mig och kollade igenom gamla saker i min bokhylla! och jag hitade så mycket skit asså!

aja, här kommer dagens låt! eftersom att jag tror på att man kan göra vad man vill med sitt liv!



Who said - Miley Cyrus

"i´m more than just youre average girl,
i´d like to turn me up.
and show the world.

Go on and make some noise,
every girl has a choise."

juste! bilder på mina skor. kommer snart!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0