borde man så borde man

och jag borde verkligen sova nu...

har vart en ganska tuff vecka på både det ena och det andra sättet. men imorron blir det bergadagsjobb efter MYCKET om och men. aja, de känns bra tycker jag. vill ju såklart vara med dig fanny när du tävlar. men jag ränknar med jonkos hjälp till dig :)
mamma kommer imorron och kollar och leker lite. haha. gullig.
sen ska jag och fanny sova hos pappa och söndag jobb igen.

aja! idag!
jag fick VG på mitt djurkunskapprov! WOHO!! och sen hade vi hästkusnkapsprov. jag hoppas ju sönder på mvg såklart. men vg ska de förhoppningsvis bli.(tove, jag skriver inget om dagen, antar att du inte vill det. du vet att jag tänker på dig bästa finaste älskade tove <3) sen åkte jag till stallet och såg att jag skulle hopp vera!! ofta tänkte jag. snackade med anna och fick hillman.

asså jag fattar inte grejen med att jag verkligen alltid är rädd nar jag hoppar. elelr inte just när jag hoppar men typ innan mellan och efter? jag hatar mig själv för det :O de är skitjobbigt. åh fy. aja, de gick fan inte bra. men jag ska inte säga ett det gick dåligt. :)


aja, nu blir det till att sova och vara pigg imorron. kommer hata korv i hela mitt liv efter det. men vafan! hoppas bara man ser typ bert och fina fanny ska ju gå ponnyridning. hon är mitt hjärta <3

dagens låt



Kelian - Ken Ring

tucker de är fint att han skriver till ungen. och att ungen är med i videon :)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0