dagens dubbel

eftersom att jag är tjej och kan göra flera saker samtidigt så sitter jag och kollar på både wipeout och bones. samtidigt som jag bloggar. så jävla ambitiös tjej. eller nåt sånt.
jag har idag jobbat och var så trött när jag kom hem så jag låg och kollade på high school musical 1an och kände att jag blev så himla trött så jag stängde av filmen och power napade i typ en halvtimme. de va så jävla skönt så jag dog. och jag hade jättesvårt att komma upp när jag skulle vakna XD

igår då!
jag fanny och hennes päron åt massa god mat hemma hos hennes syrra, anders och matilda. underbara människor. vi åt såå god lax och kollade på robinson. matade fårglarna med bullar och sen åkte vi hem till pappa för att sova. eftersoma tt vi jobbade idag då. vi låg och kollade på bridget jones i pappas stora mjuka säng och sen sov vi :)
usch massa jobbiga ungar på jobbet i morse. som skulle hjälpa oss. men de kändes som om dom bara sinkade sönder oss. fy.
börjar sent i skolan imorron :) sen ska jag rida ist för johanna åhlberg. fett najs tyker jag :D för sarah. de är bra nu när man inte vet hur mycket mer jag kommer få rida för henne på lite över ett år liksom! de ska bli kul som sagt.
ska läsa och kolla tv ett tag nu. hoppas att jag kan få hjälp med min header av nån senare i veckan.  

lite ledsam just nu. de går över.

just for you...jäni

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Tack så jättemycket för kommentaren, och ja, jag har gjort designer till andras bloggar.. Men jag får mail/kommentarer varje dag om folk som frågar efter det, så efterfrågan har blivit för stor, så jag har börjat säga nej till alla istället :/

Funderar dock på om man ska börja ta betalt och se om folk fortfarande är intresserade i så fall ;) För jag need the cash, haha XD



Kram Agnes

2009-05-03 @ 20:55:29
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0