fannyponny <3

jag fick min vackra fina fannyponny idag :)

jag sa till gunilla att jag ville ha fanny och att jag ville rida utomhus, för fannymänniskan skulle komma och fota. och de blir finfina bilder ute tänkte vi. så då fick det bli så. och såklart skötte sig min vackra underbara fina ponny bra! jag kommer verkligen på henne mer och mer för varje gång känner jag. och ja, de va bästa gången på henne. och kanske kanske sista. ska fråga om jag kan få henne på hoppningen och bara inte hoppa. jag vet att de suger för mig egentligen. men jag vill. om de betyder en extra gång på henne så är det galet värt det.

när vi var på väg till utevolten möter vi Chny och Anwa. hahah!
jag säger till fanny(hästen) på skoj..
J: fanny, akta dig för chny, han är INTE snäll!
Chny: hahhaha
Anwa: ska du sitta kvar idag då? ;)

hahah!
vafan? hur fick alla reda på att jag ramlade av svarten? XD
inte inte inte ok!

vi hade galoppfattningar. och jag suger på galopp helt enkelt. jag övade och övade. och ja, slutet var såklart bättre! och hon är busig och byter galopp typ hela tiden. men sen när carro berättade att det är för att jag sitter och trycker in ytterhöften. men hallå! tackl för de! sen slutade hon byta när jag kämpade som fan och tröck in innerhöften!
så allt som allt är jag jättenöjd!

karla hade stevie och frida lille svarten :)
tove red en liten travis som hette ture.

nu ska vi ha lite myskväll med pappa. imorron åker vi till rättvik..jippie. eller snarare bajs.
men kommer hem på söndag. och innan dess kommer jag blogga!


jag och mitt hjärta från idag :)

fler bilder på hoogis@bilddagboken

jääni

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sprider ryktet till alla jag träffar XD <3

2009-05-20 @ 23:01:29
Postat av: Issa

Stevy och Rosen är bäst :)

2009-05-21 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0