farsta igen och igen och igen!

hej alla fans!

kom ganska nyss hem från farsta. jag och pappa köpte skor. jag köpte två par skor för 45 spänn lite drygt. riktigt kap måste jag säga! :D
ett par rosa. dock inte samma som mina gamla. och ett par randiga, vit/grå. som jag ska ha på fannys student till min vita klänning. och sen nåt mer. vad är dock frågan! :P
(kommer bilder senare)

och nu ska johan bara duscha så ska vi till farsta igen för han ska få shopa lite. mamma skulle sätta in pengar på mitt kort så vi måste vänta lite så dom hinner komma in! men sen ger vi oss iväg igen!

fanny och jag vaknade vid 9 och gick upp och åt frulle i sängen medans vi kollade lite på bernard och bianca. men vi bytte sen till 100 feet med ed westwick han är fin! den va läskig men vi överlevde!
(jag har dock redan sett den en gång. så jag var förberedd!)
igår kollade vi robinson och blev galet besvikna på angela som ljög och sög!
sen kom vi på de "roliga" uttrycket "hungrig som en angela" XD haha de hade vi ganska kul åt ett tag kan jag säga!

det går ganska dåligt för mig på "dagens låt" fronten! jag är rätt sugig på att komma på . men jag gör mitt bästa att hitta på en varje dag. (utan att de bara ska bli miley cyrus). så ist för dagens låt kanske det ibland blir dagens video. om de är nån på Rpattz eller liknande!
de löser sig!
johan ska duscha lite, och jag ska gå och börja städa mitt rum. men sen ger vi oss iväg igen. jag behöver väl inget direkt så. men nåt skulle väl vara kul att hitta till fannys student! typ nån top eller så. vem vet vem vet!

köpte inte bara skor kom hag på!
köpte även ett ansiktsvatten, finnar hejdå!
en nässprej (a) såklart!
och en balsamsprej. tovor i håret = no good!
har testat det mesta. men nu ska vi se om det här funkar!

jaja, blir mer senare!

jääni

Kommentarer
Postat av: Fanny

hungrig som en angela

2009-05-10 @ 16:36:52
URL: http://fannyfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0