fartfylld dag!

idag har typ allt hänt, eller nej. för då vore mitt liv inte så jätte kul. men mycket mycket!

började med bergadagarna. :) kul var det. jag grillade korv som en jävel hela dan och sen så får jag 150 spänn för de i nästa vecka. de är najs. de va inte så jobbigt igentligen. asså. ja. de va kul.
men när jag bestämmde mig för att grilla korv så kom jag även på att jag hade bestämmt med fanny. så därför hoppades jag på att hinna båda!
och eftersom att uffe är min bästa kompis så skjutsade han mig till VH. de är typ tredje gången den här veckan. han är duktig!
så jag hann precis! jag sprang hela vägen från 742 till platån!
men jag hann se henne! och hon var verkligen jätteduktig! och jag och tjonkan hade de buskul emellan ridning och utsläpp av hestar och så. de är kul att träffa henne igen! var ett ganksa bra tag sen!

nu har vi nyss sett robinsom (som vi så flitigt har följt genom hela säsongen eftersom att vi jobbar varannan) och jag orkar inte finalen! FINALEN SÖG! vad händer med att hon vann? jag hatar henne. bajstjej! aja, tur att hon va tjej iaf. onte varje gång de är tjejer som vinner! men still sucky.

nu ska vi se donnie darko 2! ÄNTLIGEN!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0