flodvåg i nosen!

asså ok. det andra nationella provet måste ha vart de värsta jag någonsin har gjort. och tro mig jag har gjort mååånga dåliga prov. mend e här var ju de värsta jag varit med om. jag kände mig ganska redo på vad som skulle komma och så. men när det börjar är jag HELT lost? vad fan hände där liksom. jag kommer knappt ihåg vad de handlade om. blev bättre mot slutet iaf. men i början. de med vilket jobb dom hade. jag FAILADE verkligen på det. fyfyfy.
inte nog med det. jag håller verkligen på att bli massa förskyld. satt och drog in flera liter snor i hjärnan på provet. asså hur kul är det att vara förslyld som en apa igentligen? fan. så jag åkte hem efter lunch. blir tidig sovning ikväll. typ nu liksom.
fick sminkmojen av fanny :D den verkar vara klockren! måste bara hitta en bra borste till den! :)
asså vad är det med mig nu för tiden?! helt plötsligt är jag stööööörsta miley cyrus fanet det är inte ok?!
eller de är ok. för jag älskar hennes musik! men de är inte ok annars. hannah montana liksom. fast de är ju miley jag gillar. mest liksom.
men var de tvunget att bli en sån som man typiskt kommer att få höra massa skit om "hur kan man gilla henne?!?!" ja du. de är nog den första som jag gillat så många låtar av på samma gång. har annars haft en mycket bred musiksmak. gillar en eller två låtar av MASSA olika folk och då menar jag OLIKA.
därför kommer ni säkert framöver att få höra massa "dagens låt" som är av henne!
inte helt ok. aja.

lägger på tal om "dagens låt" in den lite senare! orkar inte fixa fram den och så nu!
blir iaf inte miley idag. hehe.

jäääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0