försök till förbättring!

ska försöka införa en liten kul grej som finns på andra bloggar. lite "dagens"!
ska försöka ha nån slags "dagens låt" :D tyckte de kunde bli en kul grej! och ni kommer nog få stå ut med massa musik som ni INTE gillar. men de är MIN dagens låt och alltså väljer jag.sen får ni välja själva om i lyssnar eller inte.
och första dagens låt blir helt enkelt, rakt upp och ner "The Climb - Miley Cyrus"
för att jag vet att jag kommer att behöva den senare. och föra tt den är så rätt. la in den med text så att dom som inte uppskttar männiksan iaf kan försöka att uppskatta texten. för det är texten som är värdig! (och människan enligt mig)
så GIVE IT A TRY mina vänner!


här har ni den. NU ska jag försöka plugga min "agenda 21" önska mig lycka till!

jäääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0