GLÄDJE

ååååååååh! edwardfilmen :D äntligen finns den i min ägo!
nu har vi ätit och salladen va såklart galet proffsig och fin. johan var tydligen oxå med hem. så de blev inte nån fin liten middag för två. och mamma var såklart tvungen att förstöra den lite. frågar altid den dumma frågan. jag vill inte. dumma mamma.
men vafan.

hade ju som sagt fått filmen av henne och bror iaf. de första johan skrek var "JENNY VI HAR KÖPT TWILIGHT!!"
haha gull.
har inte blivit av att jag har köpt den själv. har vart lite pank och så. men nu äntligen. finaste finaste edward. och en timme extra material! så fort johan har åkt hem till pappa blir det till att sätta igång extramaterialet först och sen filmen! ååååh längtar som en jävel! han är så fin!

nu ska jag plugga kretslopp. har fått ett arbete som är 17 frågor långt och ska bli en uppsats. hmm får se hur det går med att lämna in den på fridag och vi fick den igår liksom! heja anwa hurtig oh glad.
idag på anwas lektion skulle vi fånga fästingar jag säger bara EUW. dom är äckliga och värdiga. vi visste att vi inte  skulle få några eftersom att det regnade ute och allt var bajsäckligt. men ändå var vi duktiga (efter lite övertalning) och gick och gjorde fästingfångelsen. fick dock inte en enda!

senare ikväll blir det en liten surprise i bloggen. och eftersom att jag tror på att man ska bjuda på sig själv ska jag berätta några små saker ni antagligen inte visste om mig! :) så nu har ni nåt att se fram emot. men tills dess ska jag plugga som en lien jefvel!

plugghästen jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0