GRATTIS <3


(frida som en tjock polis skulle jag gissa)

GRATTIS FRIDA!!

äntligen...sweet 17? haha.

vi har ju inte känt varandra på riktigt  så länge, lite drygt ett år, en sommar mindre skulle man kunna säga. jag menar, klart jag visste vem frida som var skötare på nalle var. "jamen du vet, karla och frida?" ohja, de visste jag. men nu har vi gått i samma klass e snart hela 1an. mamma mia vad fort det går!
du är så galet skön och värdig att vara med. jag är jtteglad att ni började på berga.

ja må hon leva jag må hon leva
ja må hon leva ut i hundrade år.
ja visst ska hon leva
ja visst ska hon leva
ja visst ska hon leva ut i hundrade år.

hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

dadadamdamdamda!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tacktacktack Jenny <333333

2009-05-21 @ 09:08:33
Postat av: Fanny

såg ut som hon kissat på sig först XD

2009-05-22 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0